JÄVLA ÅÅH

Igår var det meningen att jag skulle haft en askul kväll och festat med fia, david och några av deras polare och Daniel skulle med dit. Eftersom han och jag är KOMPISAR så bad jag han ungefär tre gånger att ringa upp mig för att visa vägen till Davids lägenhet där festen var , men ICKE! ÅH . han bara totalt skeeeeeeeeeeet i mig! Sen ringde jag hemifrån min kompis ( som jkag var tvungen att gåå till för hade ingenstans att vara ) och frågade Daniel vart han var, men fan heller att han svarade första två gångerna. tredje gången jag ringde dååå svarade han och bara "ööh, nääe vadå jag har ringt dig asmkt. vadå stensö? vi är ju på krogen? vadå möta dig ? Nej ja vill festa " ÅÅH. jag bara absolut haatar att ha såna "vänner" som bara skiter i en! AAh. jag är så ARG. Men men .
Jag fick en alldeles utomordentligt trevlig kväll iallafall ( mycket trevligare än ja haft på en fest!! )
Var hemma hos Olle och såg på film med han , Nicke och Majdi ända tills klockan kvart i två! Och jag tackar gud för att jag känner de killarna. Bästa! Utan dem hade jag fått sitta i ösregn från klockan tio tills kvart över två då min buss gick.
Olle är en bra vän :) Och jaa, de andra med. Och Daniel, jag SKITER i vad du säger. Nicke är en vän, och jag är ju cp som tänkte skita i han och aldrig mer prata med honom för din skull, för att du skulle må bättre. Aldrig! Du får tro vad du vill om han och mig. Jag skiter i det. för det är ingenting mellan han och mej.
Olle, Nicke och Majdi räddade min kväll igår och var trevliga hela kvällen!
Och om du vill ringa upp dem eller vad fan du vill så gör det, det är bara pinsamt för dig min "vän". De skiter i dig !
Tycker bara du är omogen. Men men.
ÅH! jag är riktigt arrrg.
Fast jag är glad också för nu har jag ju fått se att Olle verkligen är en vän :)

Nej nu ska ja gå och göra nåt annat skoj! :)

Pusshejs.<3 ( iinte till dig ! ! )

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag!:)

2008-05-03 @ 13:00:56
URL: http://joonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0