herregud, jävla skit då !

"...Nu måste jag iväg o fortsätta plugga,,,,ooorkar iiinte meer, kom och ta
miiig (långt härifrån) :D

Haa de bra, ses på onsdag!! Älskar dig Biella :)

puusch häj"



" ...Jag lag o
tankte pa dej hela natten i natt, och jag vill bara be om ursakt for allt
daligt och negativt som har hant mellan oss. Jag vet att mycket, det mesta
faktiskt, har varit mitt fel. Och aven om man aldrig vet vad som hander i
framtiden, sa vill jag bara saga att jag ar glad att jag har dig igen, och
att jagh saknar dig valdigt mycket.

Tank om det blir sa att du och jag aker till fjallen tillsammans och aker
skidor, det skulle va de basta jag har gjort pa lange. De skulle va sa
mysigt att sitta framfor en brasa i en fjallstuga med dig efter en dag i
skidbacken nar det varker i benen som den varsta vaxtvarken, men man
glommer bort det tillsammans med allting annat och bara njuter av sallskapet
och stunden. Nan egen fjallstuga lar vi knappst ha, inte i ar iaf, men nagon
gang kanske. ..."


" vi sees pa freeeedag! Kyssar "


"...Saaaknar dig mycket, tanker pa dig jamt, you are BEAutiful..."


"...saknar dig som fan men vi ses
snaaart, bara 8 dagar kvar:D


Alskar dig!!! "









NÄR FÖRSVANN DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0