Dying to say this to you

Hejsan
Sitter på biblan för att kolla över vad som hänt i alla olika inkorgar man har , men inte hade det hänt något speciellt inte. Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. Jag blir nog kvar i Borgholm kanske. Hoppas ¨på att spela fotboll och fjanta runt bara. Bara vara barnslig, UTAN sprit och UTAN annat olagligt. :)
Imorgon däremot blir det dricka av kan jag lova er gott folk. Palace Springbreak och en jäääkla massa kompiar! Jag är så himla förväntansfull, verkligen. Vi är typ 20 pers som ska umgås och sen är den en massa andra som vi ska träffa där också :D Wiiiii! LOVE IT! :)
Så vill ni ses , så är det bara att kolla efter de som skrattar mest, tjoar mest och tycker att de är coolast ;) Tsst.
Skälby :) Men det vet väl de flesta !
Well well.
Sitter och grunnar på ett väldigt jobbig sak . DAMP på det!
Hur sjutton ska jag göra och wihiii vad skoj och hjälp och tänk om och assso fan vad ja är besatt och sluta tänka på deeet hela tideeen!! och åååååå(A) och undrar om det är dumt att säga så och undrar om jag är psykiskt störd eller något och äh va fan bea ta dej samman-  är typ det som snurrar runt i mitt huvud exakt hela tiden! Eftersom ni förmodligen inte riktigt förstod vad som snurrar i mitt huvud hela tiden så fattar ni hur förvirrad jag känner mig! Och om ni fattade något av det så var snälla att tala om det för mig då :) TACK. :O
 Nu ska jag hem och kissa för jag håller på att kissa på er om ni ville veta, sen ska Mändi ringa mig s¨ska vi nog ha skoj ett tag så får vi somsagt se om jag åker hem eller stannar inatt.

Pusshejs RING MIG.

Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0