Dying to say this to you

Så var man Borgholmsbo nu då :)
Fantastiiskt :D
Har bott där I Borgholm sen i Måndags nu och allt där är kanoon! :) Jossan och Amanda, de två tjejerna alltså! Så goa så det är inte klokt. Knäppt att vi bara känt varandra så kort tid men ändå s känns det som vi härt ihop minst halva livet. Så sköna människor är ni ! ;) Och våra promenader och inbrott på soliden slår det mesta kan jag lova er ! :) haha!
För övrigt är jag hemma i Trekanten nu och har inte något speciellt för mig. Ska till att ringa Fleezy och company och se om de inte är upptagna ikväll. En pling till Mr.D kanske också. Jag måste få säga ett ordentligt hejdå. Vi skiljs åt för hela livet! :( Har aldrig känt mig så tom ...Menmen,
Livet är inte rättvist eller enkelt på något sätt eller vis så varför skulle man förvänta sig det egenltligen.!?

Nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka göra något skoj! Jag behöver det :)

Jossan och Manda, hoppas ni överlever dehär dagarna tills måndag utan mig , jag skippar crusingen :P

Fillan,Wela,Julle - fortfarande så äger ni mig så totalt och jag gör ALLT för er.
Utan er, så finns inte jag ! <3

Pusshejs. RING MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0