Dying to say this to you

Hej
Jag ångrade mig.
Jag ska inte lägga ner denna bloggen, :P
Jag blev så kluven. Jag kan ju inte bara stänga ner biolla.blogg.se. :P Det går inte.
Men jag har en annan blogg också nu, fast den är hemlig. Ni ska alla få ta del av den om några månader, håller på med ett experiment där :D Men ni får inte se än!
Jag är så trött på att alla i pyttelilla jävla kalmar och ännu mindre skitlilla smedby ska störa sig på allt Allt ALLT jag skriver. Liksom, dethär är en blogg. Ska jag skriva " ååh, jag älskar allt och alla och idag har jag gjort: Det, Det, Det och Det . Hejdå. Vi ses imorgon " NEJ VERKLIGEN INTE ATT JAG SKA SKRIVA SÅ!
Jag har en blogg och på min blogg står mina känslor tankar och kommentarer om hur läget är just nu!
Passar det inte att läsa, läs då för i helvete inte? Har tillochmed hört vissa säga att blogg är till för att endast berätta om vad man gjort under dagen.. Ja men ! Åh, då är detta väl ingen blogg då. Då är det väl en blÅgg, och där bestämmer jag att man får skriva sina känslor och tankar och kommentarer om hur man mår!
Jag vet inte hur alla andra är men jag behöver iallafall ett ställe där jag kan få skriva av mig om allting ! Jag kan inte bara hålla käft om allting. Och jag tycker om att skriva såhär.
Jag tar gärna kritik och om någon tycker någonting jag skriver är skit så fine, det är inte så att jag inte kan ta kritik men jag fattar bara inte varför man ska gå in på denna bloggen var eviga gång och läsa var eviga inlägg om man ändå i slutändan ger en kommentar som "Du skriver som om du är en självmordsbelägen tönt, för i helvete ta tag i ditt liv och tyck upp dig Bea!" eller "ååååååååååååå jag vill inte veta något om ditt liiv"
Asso seriöst, varför sjutton läser man varje inlägg av en blogg vars bloggares liv man inte vill veta något om ? xD
Get real !
Nu ska jag duscha, klockan är 05.03 på morgonen.
Kommer tillbaka ikväll och skriver massor med mer, jag tänker fasen inte lägga ner detta bara för att vissa omogna töntar inte kan ta att jag faktiskt har ett liv utanför dem!

Fleicia,Wela,Julle,Ylva - Med er har jag allra roligast :) <3


PussOkram. RING MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0