Dying to say this to you

Igår var det fest igeen :)
Mycket trevligt hade vi. Jag , felicia, Wela, Yllet, Jessica, Malee och sofie :) Så söta tjejor dom är ! :D
Dansade som en galning igår , och bara skrattade. Iofs var faktiskt förra gången snäppet bättre men denna gången var också skoj :) Men tror ja fått i mig lite för mycket så minns ej särskilt mkt av denna gången, ochdet är inte lika kul då..
jajaa, idag vaknade jag iallafall alldeles för bakis för mitt eget bästa och var nog lite småfull fram tills klockan ett eller något. haha. känner mig fortfarande lite lullig faktiskt. men har haft en bra , lugn och soft dag idag.
Ikväll vet ja inte ritkigt hur det blir. en viss mr.x som kanske vill ses men ingenting som är bestämt. Får se. Annars blir de väl att se en film elle nåt o bara chilla och sova tidigt :) Ganska skönt det med faktiskt.
Jaja, snart är helgen slut och då får jag träffa mina tjejor i Borgholm, Amanda och Jossan <3 Saknar dem !
I veckan blir det la plugg, och sen lite "välta kor" och kanske umgås med de två pojkarna som vi gjorde förra veckan. Något skoj komemr vi väl få iaf :)
För övrigt mår jag faktiskt helt okej. Har träffat en pojk med playerrykte som verkar vara jättetrevlig fast man märker samtidigt att han är väldigt player så är lite kluven. Madrass vill man inte ritkigt vara . Så jag är på min vakt.
Men än så länge är han trevlig som sjutton och snäll med :) Mr.x kallar vi honom ( ja det var han ja menade där uppe i texten med ) .
inte för att ja vill ha något seriöst helelrm en vore ju trevligt att ialalfall inte bli totalt utnyttjad.
ÄH, vet inte ens om det blir nåt så skit samma. :P haha.

Nu ska ja vila lite

Pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till me "mr X". Gulligt! Men du, har läst några inlägg nu och de är nu onekligen nåt på g med er, så...det är, precis som du sa, över nu. Förstår kanske nu varför du sa att de som hände hos mig inte får hända mer, att de va sista gången. Vill "Mr X" inte de? Över nu då...

2008-05-18 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0