Dying to say this to you

Tjolahopp

Sitter hemma i min nyinköpta supermysiga joggingdress.
Sitter och tänker på hur jäkligt det ser ut i mitt rum och att jag verkligen borde städa men orkar inte lyfta ett finger. Känner mig alldeles bakis pga allt för lite sömn inatt med BusJosefin Och FnitterAmanda :) haha.
Dessutom sitter jag och tänker på att jag har träffat en av världens snyggaste kille. Seriöst, sådär snygg att man blir kär nästan, haha iallafall besatt. Inte för att jag någonsin mer kommer bli kär, eller få honom för den delen men FETT snygg är han iallafall det kan inte någon säga emot ! :D haha.
Seriöst, jag SVIMMAR. . .

Ibland undrar jag varför jag är så ointressant ? Ingen snygging som kan tycka detsamma om mig nån gång eller ?

Jag har iallafall mitt ögongodis ^^ haha.


Pusshejs, ring mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0