Dying to say this to you

Hej

Idag är det den 10:e Maj. Min lillebror fyller elva år, vi ska fika, sjunga ge honom paket och ha trevligt hemma hos pappa hade vi tänkt. Efter det är det fest på stensö, dock inte för min lillebror. Jag , fillan, wela och yllet ska dit och några andra, grilla dricka öl och chilla. sen blir det utgång :)
Men har dock tillstött lite problem . Dagens planering var jättebra, bara det att mamma har städat mitt rum och samtidigt städat unden mina svarta byxor ( som jag älskar, de är nu spårlöst försvunna!!!!!) plus min lillebrors blivande födelsedagspresent, PLUS min dricka tills ikväll, PLUS att hon inte har sin mobiltelefon på så det är OMÖJLIGT att få tag på henne. underbart! Ajaa. .
Nu måste jag gå och leta vidare.

Jag hatar att jag älskar

tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0