Dying to say this to you

Måste bara säga att helgen var en såndär må-bra-och-ha-kul-helg. Hur roligt som helst hade vi ju!
Igår var jag i skolan och umgicks typ bara med Amanda, trevligt. Tycka om ! <3 :)
Efter skolan stötte jag på Daniel vis centralen och tog bussen hem till honom, trevligt hade vi. pratade och skrattade och sådär. Sen hem till Fillan och skratta och fläta hår. :) Fast blev bara halva som vanligt :P haha, men ska fortsätta någon annan dag :)

Måste också säga att allt känns faktiskt okej nu, alltså. med mr.Daniel :P haha.
Har kännt jättejobbitg innan men nu känns det som att jag äntligen kan släppa allt detdär. ( ta i trä )
Liksom, igår var det kul att bara umgås och sådär men det var liksom inget mer, inte detdär "åh gode gud vad jag tycker om dig du är så underbar synd att vi inte är tillsammans" det var mer " gud vad skönt att vi bara är vänner och inget mer ". Skönt :)
Så nu är jag oficiellt totalsingel känns det som :) Inga band knutna och det är så SKÖNT att äntligen få kunna sova en enda natt utan tårar eller ångest . Att äntligen kunna andas hela andetag och inte halvkvävda :) underbart.
Kommer säkert trilla tillbaka till daniel inatt igen bara för det men nu har det kännts så jävla skönt bara
" eey, jag är faktiskt inte kär i honom längre! YES:) " fast jag vet inte , det känns faktiskt på ritkigt denna gången , som att jag inte kommer trilla tillbaka till honom. Som att jag äntligen släppt allting.
Jaja, inte tjata mer om det då låter det säkert mycket sorgsnare imorgon, man ska ju som sagt aldrig säga aldrig.

Just nu sitter jag med Jossan och Emelia ( ja hon stavas med e ) i datasalen och ska snart åka till restaurangen i halltorp. Ska bara hämta mobilen sen ska jag hem till the trekanten hade jag tänkt mig :)

Men tjolahopp nu orkar jag inte skriva mer ! :)

PUSSHEJS <3, en singel  som är jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0