Dying to say this to you

Partyt igår var UNDERBART!
kan inte säga annat.

Förresten är jag bäst på att stava ;P mohaha.



FIA!

Jag ringde och smsade dig, sen skulle vi ju ses på stan men såg inte ditt sms förrän alldeles för sent sen gick jag runt på stan i en timma och letade om jag skulle kunna stöta på dig . Jg raderade klantigt nog all akontakter på telefonen så hade inte ditt nummer. När jag väl fick låna en telefon ringde jag Daniel , men han trodde jag bara fylleringde fast jag verkligne behövde ditt nr , så han la på! Jävla skit! Iallafall, jävla jävla jävla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
FAAN! Jag gav daniel nyckeln ifall du skulle ringa han och fråga vart jag var eller något. jag är VERKLIGEN SÅ JÄVLA LEDSEN OCH FÖRLÅT MIG. men jag försökte verkligen hitta dig .
Men allt var lite uppochned och jag var alldeles för full för mitt eget bästa, det är inte bara detta ett bevis på.
Men jag har nog aldrig skämts så mkt som nu.

FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0