Dying to say this to you

Tjeena Tjeena.

Idag har vart en chill dag, treorna hade resovisning av sina projektarbeten idag så vi satt hela långa dagen och lyssnade på dem. Fast det var faktiskt inte såå himla tråkigt. De var duktiga :)
För övrigt har jag , jossan och mandi haft kul som vanligt. Emelia också denna gången :)
Har inte så himla mycket mer att skriva förutom att killar är knäppa men det vet ju typ alla redan så varför skriva det liksom.
Jo en nyhet är ju förresten rätt kul att berätta om! Jag flyttar nog till Borgholm typ imorgon eller överimorgon! Inackorderingstillägget beviljades och jag har ju ett boende i Borgholm klart för inflytt Imorgon om jag så vill! :D
Jeeeeei! :)
Förresten så fundilerar Jossan och amanda att gå kvar på skolan till tvåan iaf, de hade ju tänkt flytta hem! ( dumma er om ni gör det ! Fy på er :P )
Så nu håller vi tummarna för att allt går som det ska :)

Du vet ju att om du bara kom till mig och bad om det så skulle jag komma tillbaka.

Pusshejs! RING MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0