- Dying to say this to you

Igår var jag hos Daniel och pratade lite med han , såklart tjafsade vi en del men samtidigt, orkar inte bry mig om att vi gjorde det.
Asso, jag vill inte ha det såhär. Allt jag vill är att åka med dig typ till Öland och sen bara ligga i gräset och bara andas och bara mysa och sola. Det är allt jag vill. :/ men men ... livet är hårt.
Synd att du inte vill ! Men jag orkar inte be om det mer.

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there 's nothing on our side
Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Jag älskar dig,


Goodbye my lover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0