ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Och så var det detdär ständiga gnaget som äter upp en inifrån. Det gör ont.
Jaqg vill gråta hos dig, i dina armar och få dig att föstå, jag vill att du ska inse att
vi faktiskt funkar bättre tillsammans på riktigt. Jag vill få dig att fatta någon gång att jag gör allt för dig.

Det finns inget som får mig att känna mig mer usel än då du är besviken på mig.
Det finns ingen som får mig att känna mig lyckligare än du när du säger att du älskar mig.


Jag har så jävla ont! kan du FÖRSTÅ det ?

Kommentarer
Postat av: sofia

lilla gumman! det blir nog bra ska du se. Tänk på att jag är gammal och vis. Puss och kram.

2008-03-27 @ 15:12:47
Postat av: Jimmie

Livet e hårt, kämpa på tjejen

2008-03-27 @ 21:40:39
URL: http://jimmiejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0