- Torsdag 27/3

Hejsan hoppsan.

Klockan är 07.39 och jag sitter hemma hos Daniel i hans vardagsrum. Han stack precis iväg till att göra sitt teoriprov i stan. Håller tummarna för att han ska lyckas !
Allt är så himla konstigt mellan han och mig. Jag vet ju att du aldrig kommer ta tillbaka mig även om det är det jag vill mest i hela världen. Men ändå är det som att vi är tillsammans. Du säger att du älskar mig, du kramar migg bara för att du tycker om mig så mycket, du klappar mig på huvudet sådär ömt som jag tycker om, du kysser mig, du skrattar med mig, du och jag är ute på kvällspromenader och hyr film, vi sover hos varandra i samma säng under samma täcke, vi HAR sex ( himla bra också :P ), vi planerar utomlandsresor tillsammans!
vi umgås helt enkelt som vilket par som helst. Bara att vi inte är tillsammans . . . Det är ju fan sjukt om man tänker efter. Jag vill ju att du ska vara min pojkvän. Inte min låtsas-nästan-pojkvän.

Jag vill vara din flickvän igen.
Jag vill :/

Jag älskar Dig. </3image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0