- Jobbigt, harry potter serien är slut! ):

Halloj.

Verkar inte bli frisk från dethär jag har, vad det nu är. Drabbades ju av urinvägsinfektion vilket jag fick medicin för och nu är den borta men illamåendet och yrseln är kvar än. . verkar som att de är nån som iinte vill att jag ska bli frisk. Jajaa. Jag orkar inte klaga mera på det.
Idag kommer jag att få ett samtal av degs förhoppningsvis, eftersom han är hemma ifrån jämtland nu=) Jippi!
Sen ska jag åka med Uffe in till stan och fixa telefon till mig för mina andra telefoner är stulna tillbakatagna och tappade.
Sitter, som vanligt, i köket och kollar ut genom fönstret lite då och då, och det är fortfarande snö över hela gården. Jävla skit väder med snö o skit. Fast det är faktiskt plusgrader här om man ska lita på "vädret" på tv.
Pratade med min kära Emil Hedblom igår =) ÄNTLIGEN ringer du din dammråtta. Blev iallafall väldigt glad och pratade med honom cirka en kvart och kändes som kanske en sekund och seriöst, baara jag som pratade på som vabligt :P haha.
Idag är det Onsdag, vilket betyder att det är fyra lediga dagar kvar tills skolan börjar... Hmm. Jag vill verkligen inte tillbaka till Åre. VILL INTE. JAG HAR ÅNGEST. Jag trivs så mycket bättre i klimatet här nere, var i stan ig¨r och blev helt salig av att se byggnaden kvasten, och när jag såg kalmar slott trodde jag att jag skulle tuppa av.
Jajaa. Nu ska jag inte tjöta mera. Ska lägga mig och vila bort denhär knäppa sjukdomen hade jag tänkt. Och möjligtvis skriva på min bokrecension om Harry Potter och dödsrelikerna. (jag har läst ut boken och den är sjukt bra och jag får panik när jag tänker på att bokserien är slut nu!!!!!!! AAAAh. hur ska jag överleeeevaaa ???!?!?!?!). Vi får se.

Call me <3

Fillifjong  <3 Billabong 4 ever.

PussoKram
Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0