- Home, sweet home. Pain, main source of the pain.

Ja, så var jag hemma nu igen. Kära gamla lilla kullerstenskalmar. Som jag har längtat!
Och som jag har längtat att få slippa all jävla snö, och så kommer den HIT av alla ställen?
Nej men det var väl fullkomligt totalt jävla skitroligt. Menmen, som tur är är det inte så att snön ligger kvar på marken. Det är mer som att det blir blött och tråkigt o så.. men hellre de än dendär vita jäkla skit snöN!
Nej, nu får jag lugna ner mig. Detta blir inte ett så himla trevligt inlägg känner jag..
Jaa, kanske ska berätta lite roligt istället... men tyvärr kan jag bara komma på jobbiga saker att berätta.
Min nya mobil är stulen, min andra mobil är tappad när jag var ute och red, glömde plånkan på bussen, bor i  åre och hatar vintern, kommer hem och snön följer efter ( :@ ! ), praktikstället jag är på är en jäkla lunchrestaurang vilket innebär ingen servering och inget varmkök. Det innebär lite mer sysslor som att skala morätter, diska och städa. Men vilken tur va, för det är precis det jag utbildar mig till! ..:S ajaa. Sen så blev jag lite heartbroken också i typ förrgår när degs berättade. jag vet att jag tiggde om det men det kändes som en kniv rakt in i hjärtat. usch! Jag vet att jag inte har rättt ill det men måste erkänna att några tårar har jag fällt i min ensamhet, när jag tänker på allting...Att en annan har kommit dig så nära.. ååh. nej nu grinar jag nästan igen.
Jaja, förutom det jag nyss skrivit är nog allt finemang.

Måste bara skriva en grej till. Och den är lite fin faktiskt. Men känner att det måste ut.
Man längtar hem, visst längtar man hem när man är där uppe i Åre.
för det är så. Ibland känner man sig helt enkelt ensam och det spelar ingen roll med vem man är med för ingen kan få en att känna sig hemma, om man inte är riktigt hemma. Förstår ni vad jag menar ? förmodligen inte. Gör knappt jag. (: Men sen kommer man hem och får träffa mamma och syskonen och huset som luktar hemma. Men det är inte det som ska vara hemma för mig hela mitt liv. eftersom barn flyttar ifrån barndomshemmet, blir vuxna och får egna "hemman". Jag vill bara säga, att med Dig , vackraste underbaraste finaste i hela världen, då är jag hemma. Det spelar ingen roll om det är femtusenmiljonersiljoner mil hemifrån, för med dig vet jag att jag har en trygghet och ett hemma som jag inte hittar hos någon annan och om jag var så långt hemifrån skulle jag klara det för att jag var där med Dig.
Och jag vet att du inte tycker eller tror som jag, och det gör ont. det gör jätteont. Men jag är hellre i närheten av dig än inte alls. Och Jag ville bara säga det, att mitt hemma är du.
Jag är bara jag, när jag är med Dig.



I wonder how we can survive, this romance
But in the end if I'm with you, I'll take the chance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0