Vet du ens vad Tensta är?

Fick en kommentar på inlägget med rubriken "Far to cool"
Den löd ungefär: Vad vet du om Adam Tenstas bakgrund? Vet du ens vad Tensta är? Det är en förort till Stockholm.
Det var Daniel Svärd (daniel3114.blogg.se - kolla den det är en bra blogg ) som la den kommentaren.
Jag vet inte riktigt vart du vill komma med den kommentaren Daniel? :P
Haha, jaa jag vet vad Tensta är för något. Och om du ville veta så kommer "Adam Tensta" inte ens därifrån:P
Sen så kanske det verkade som att jag skrev att han var en malmörappare med det var ju Lazee jag syftade på då, för han är ju ifrån malmö även om han bott i London större delen av tonårstiden. Men sry om jag skrev otydligt på något sätt :)
Well, jag kan inte överdrivet mycket om Adams bakgrund, nej.
Jag antar att du syftade på detdär jag skrev om att jag tycker bättre om rappare som rappar om livet på gatan när de faktiskt har ÄKTA erfarenhet av det och inte bara fake-rap.
Ja,och om jag inte minns helt fel så kommer "Adam Tensta" ifrån ett såkallat snobbställe i Stockholm, minns dock inte namnet men läste det i en intervju har jag för mig. Men jag kan ha fel, är inte 100.
Och eftersom han är nykterist och aldrig har druckit som jag förstått det så antar jag att han inte dealat med knark either?
Eller?
Ja alltså jag har aldrig påstått att jag känner Adam Tensta xD haha. Eller att jag kan allt om hans bakgrund.
Vart jag ville komma med detdär blogginlägget var att jag börjat uppskatta honom och hans musik nu äntligen efter många om och men. :)
Även om han inte är världens bästa rapare som våra legender :)

Shit pomfrit. Är alla på det klara nu?
Daniel, did u get it this time ?

Nu ska ja checka runt lite på nätet så får vi se om jag bloggar en gång till innan det ska sovas.

//Bee, just feet it!

Kommentarer
Postat av: daniel

du behöver inte lägga ut mina kommentarer på din blogg och skriva så jävla överlägset, "daniel, did you get it this time". Ta och tagga ner lite tycker jag. Även om inte direkt hela världen läser din blogg så kan du hålla det jag skriver utanför så länge, och vill du prata så gör det på telefon eller msn, inte genom kommentarer här och på min blogg, ok? Lägg upp dina texter hur du vill, men om du ska fortsätta skriva i sån överlägsen stil så lämna mitt namn utanför. Lite självdistans har aldrig skadat någon.

2008-06-30 @ 03:00:23
URL: http://daniel3114.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0