Dying to say this to you

Godkväll ya'll !

Gissa vart jag hänger ?
Yepp, sängen såklart! :) Hamnar alltid här när jag ska blogga. Bekvämast så !
Sitter för övrigt i ett bäcksvart rum eftersom min lapma inte funkar så har lite svårt att se tengenterna, väldigt frustrerande. Men det får gå ändå!

Idag har jag , såklart, varit istallet hos min käraste. Red lektion för mammsen, gick väl hyfsat. Kunde gått bättre.
Min kondition är inte den bästa för tillfäller och inte Ronaldos heller.. Men vi jobbar på det!
Letat kattungar har jag med gjort, fett jobbigt! MORR, kan inte dedär jäkla katterna bara sköta sig själva, om de tror de klarar det så jävla bra! Här kommer jag, och vill ge dem gratis mat och tak över huvudet och de bara "neeeeej neeeeej neeeeeeeeeej" åh, otacksamma är vad dem är! fy sjutton.
Iofs, jag kan inte vara för hård mot dem.
Jag menar, här kommer jag , ett livs levande monster i deras ögon, utan päls och med jättelika tänder.
Ja, vad ska de tro egentligen?
Äh, nog pratat om kattungar! :P

Min midsommar har väl blitt okej.
Känns inte som midsommar direkt, förutom att vi åt lite midsommarmat tillsammans.
Trodde jag skulle bli sugen på att åka till Köping iallafall, men det har verkligen inte vart nåt sug efter det alls.
Tycker om att ta det lugnt och vara en stalltönt :) yepp, sån är jag.

fan vad trött jag blir asso , jävla no-lifer ? or what?

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Fred ut

//Bee , just feel it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0