TJOHOOO

Jag har äntligen gått ner till min förra kroppsform igen! Awsome.
Jag gick upp asmkt i vikt i Åre, och jag har kämpat som faan för att bli fit igen!
Mitt mål var att komma i dedär svarta små jeansen som jag kom i innan, som kändes minimala för några veckor sedan- Hehee. Jag är så jävla grym! De sitter tajt som sjutton, skulle väl kunna gå ner lite til lså sitter de ännu snyggare, men jag kommer definitivt i dom utan problem! :D Jag är så stolt över mig själv. Detta är stort.
Kollade på bilder på mig själv för typ något år sedan och tänkte "tänk att jag kom i dedär svarta jeansen innan. Uach vad jag är fet, jag är så ful. Bara jag kommer i dedär jeansen så blir jag snygg igen"
Haha, och jag lovade mig själv att inte vara missnöjd med mig efter det att jag kommit i jeansen igen.
Så nu ( även om man aldrig är helt nöjd med sig själv ) Så är jag NÖJD just precis nu. Underbart.
Jag är världens bästa !

GRATTA MIG, för jag klarade mitt mål! :D TJOHOOOOOOOOOOOOOOO

Daniel du vet dedär svarta jeansen som du tyckte var fula när jag köpte dem, sånadär som sofia köpte likadana.
Dedär som sitter ASTAJT. haha. :D I LOVE THEM.


Åh, jag är så lycklig just nu!


Bea<3BlackBikBokJeansen

Men nu är det dags för nästa mål ;)

//Bee, just feel it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0