Synd om dig

Mit förförra inlägg kallat  "Vet du ens vad Tensta är?" blev tydligen inte heller speciellt hyllat.
Nej, snarare tvärt om.
Nackdelen med att skriva saker och kommunicera eller liknande på internet är att ingen kan veta hur ens samtalston låter och det fick jag bevis på i kommentaren på "Vet du ens vad Tensta är?"
Jag uppfattades tydligen som väldigt överlägsen. När allt jag egentligen ville var att förklara mig över den förra jävligt torra kommentaren jag fått på inlägget  "Far too cool". Jag förstår verkligen inte vissa människor, har de verkligen ingenting annat att göra än att klanka, klanka, klanka ? Alltså om jag utgör en sådan stor och viktigt del av ert liv (eftersom ni inte verkar ha något bättre för er så måste ju jag vara en rätt stor del av ert liv) så är jag glad att jag finns och uppfyller något slags syfte för er, men helst skulle jag se att ni slutade upp med att klanka ner på folk?
Och sen, var det en som jag inte får nämna vid namn som skrev på sig blogg "Lung, lugn, lugn, lugn, lugn Du står i centrum" Vet inte om det var riktat mot mig, men ifall det var det s förstår jag inte riktigt vad denna person menar `?
Att jag skriver mycket om mig och inte om denne personen i bloggen eller vad ? :P
Äh , skit samma. Det är inte något viktigt, inte så att jag bryr mig överdrivet, men tycker synd om folk som inte ha ett bättre liv än att sitta och vara negativa och försöka vara så elak som möjligt så diskret som möjligt. Nej usch.

Nu ska jag käka panodil och försöka få i mig lite mat.

//Bee, Just feel it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0