Söndag

Hejsan
jag vaknade för ungefär en och en halv timma sen, känns som hela dagen försvunnit men jag tycker att man får sova så länge om man vart vaken tills klockan sex på morgonen.
Idag händer inget speciellt, det är väl mest att tvätta,packa och såntdär innan det bär av mot Borgholm igen.
Hm. Man saknar fatiskt att vara hemma litegrann när man bor i Borgholm om veckorna fast samtidigt är det ju jätteroligt att vara där eftersom det finns så mycket gött folk där :)
Jag träffade massor av skoj människor, men jag glömde typ att jag hade kameran med mig så fick inte så mycket bilder som jag ville ha! :( Menmen, några få kort har jag iallafall ! :)
Felicia, Wela, Carl, Olle, Majdi, Jossan, Amanda, Jossans lillebror, Viktor, Viktors lillasyster, Hampus, Jessan, Malee, Johannes och en massa annat folk träffade jag däär , skoj skoj  ! :)
Träffade även Wille ett tag innan min buss gick. Låg och pratade hemlisar vid vattnet på stationen : )
Även han som höll mig vaken via msn tills klockan sex igår :P haha. well well.
Igår var helt enkelt en kul kväll! Minns inte så mycket av vad vi gjorde, faktiskt:P Mest att Fillan och jag höll ihop hela tiden och skrattade när vi låg i gräset:P hahaha. Då var jag full, men innan och efter det så var jag ändå inte så berusad. Så förstår inte varför ja inte minns så mycket.:P Ajaa. jag är ju knäppis. det vet alla.
Nej nu måste ja pluggaa lite innan jag packar och åker hem till mitt lilla krypin igen :) Ikväll blir det mys med tjejer och en kvälls/natt-promenad med dig.

Daniel, hoppas allt är kanon i Spanien. Tänker på dig!!


Pusshejs. Bea RING MIG

Kommentarer
Postat av: daniel

vem är dig?

2008-06-01 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0