Sex and the city

Har precis suttit och kollat massa sex and the city ( kanal 3 ).
Jag älskar , verkligen älskar den serien alltså! Jag blir så självsäker och glad på något sätt.
Varje gång jag sett ett avsnitt av det programmet, känns det som jag klarar allt i min väg :)
Haha, jag verkar väl helt bakom flötet men det är sant ! Jag bara älskar Sex and the city!
Funderar på att se dendär långfilmen med Sex and the city, dendär nya ni vet, men känns som att jag kommer att bli besviken. Program som är fruktansvärt bra brukar alltid ha förvånansvärt misslyckade uppföljningar.
Menmen, när alla gamla avsnitt redan är sedda antar jag att jag inte kommer kunna stå emot uppföljar-långfilmen eller vad man ska kalla den. : )

Well, dagen idag har varit precis lika stressig som jag trodde, jag hann inte ens gå på stan med min syster som jag tänkt mig. Så tråkigt! Jag ville verkligen träffa henne, det var så himla längesen! : / Men men , vi kommer nog ses på Fredag då det är fest för Pennie som fyller 18. BIG TIME :) <33
Saknar Pennan riktigt mycket! Sist vi sågs var ju springbreak, fuck vad kul vi hade :D
haha.

Jaja, nu ska jag slappa, kanske snacka med min kompis Daniel lite sen ska jag försöka sova.
Imorgon blir det som idag plus att beställa dricka.
Fredag - SUPA BORT ALLA PROBLEM. Och ha fett kul med Pennan och company :)


Family<3


Fred ut people,

//Bee, just feel it !

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hehe, nej jag ringde inte sjukvårdsrådgivningen. Det är bara på skoj..

2008-06-26 @ 15:10:55
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0