Otacksamma häst!

Igårkväll
Var jag bjuden på en jättestor fest, med gratis alkohol till mig dessutom. Massor av folk, och en fest som skulle pågå hela natten lång.
Men jag valde att kolla på film med mina småbröder istället. Yepp, visst känns det lite vemodigt, jag hade kunnat supa hur mycket jag ville utan att betala ett öre och jag hade kunnat ha jätteroligt och bara shakat ass, men jag valde somsagt mina syskon istället.
Vi såg en serie i två delar efter varandra , den hette "Stormvarning, orkanstyrka:7" Tror jag, HUR BRA SOM HELST. Har aldrig tidigare sett något liknande tror jag.
Men den var läskig, så när jag skulle sova fick jag pinsamt nog be min yngsta lillebror om inte han kunde sova nere hos mig i mitt rum i min säng :) haha. Han var väldigt snäll och sa att det kunde han.
Tyvärr har han visst en tendens att drömma om något som gör att sparkar på allting hela tiden så jag vaknade några gånger av att jag fick mig en känga. Men det var det värt, för aldrig i livet att jag hade sovit ensam inatt.
Småbröder är bra ibland :)

Idag
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag.
Jag vill se IceAge med Filippa eftersom hon inte sett den, förutom en gång för längesen när hon var liten och inte förstod "vuxenskämten" i filmen. Underbar film! :) wii!
Efter det så vet jag inte alls vad som ska hända. Jag har ingen motivation till någonting och min häst har inga skor så jag har ingen häst att rida heller. Dessutom har han och jag en liten tvist. Han vägrar komma till mig när jag ropar på honom eftersom han har fått en annan hästkompis i hagen. Då blir jag ju sur, han ska ju komma när jag ropar det har han alltid gjort. Har jag bara vart något slags substitut för att han inte haft några hästkompisar innan eller? Åå!
Jag känner mig riktigt förudmjukad (stavas det så? Jag kan aldrig stava till det ordet! ).
Jag menar, här kommer jag, den som förmodligen älskar och bryr mig om dendär hästen mest av alla, och så skiter han i mig? Jajaa. Jag orkar inte med honom idag iallafall. Han är sur på mig för att jag är sur på honom.
Men jag blir faktiskt ledsen.

Hmm, nu tycker väl hälften av alla som läser här att jag är helt sjuk i huvet. Men det är jag också :)

Nu ska jag dra med Filippa till soffan och kolla Ice Age , sen får vi ser vart jag hamnar i slutet av dagen.

Fred ut, tjohej, ciao <3

//Bee, just feel it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0