Hur ska du ha det, Daniel?



Förresten!
Jag kom på en sak ? Men om ni inte  heter Daniel är det ju egentligen ingen större idé att läsa detta.Så isf kan ni hoppa härifrån med en gång, för ni lär inte få ut något speciellt av detta. Fast ni får ju läsa om ni vill:)

Varför ska jag lyssna på  Daniel som skriver att jag inte får skriva ut hans namn?
Nyss så var det ett inlägg jag skrev och så skrev jag INTE ut hans namn och då lät det att jag SKULLE skriva ut namnet annars var jag feg. Jag menar, herregud kan du bestämma dig någon gång?
Och dettta är min blogg, och jag skriver om vad fan jag vill, eller?
Skriver jag om Adam Tensta och Lazee så gör jag det, ait?
Jag känner som om allt Daniel vill göra är att klanka ner så mycket om möjligt.
" skriv inte fred ut, det låter töntigt och jag vill bara att du inte ska skämma ut dig"
"Du säger fet/fett vändigt mycket, varför gör du det det låter så fult "
" Vad vet du om Adam tenstas bakgrund? Vet du ens vad tensta är? Det är en förort till stockholm "
" Vadå tagga ? vilka har du fått det ordet ifrån då? "
Detta är bara lite bland mycket, och bara erkänn att det är jävligt nedlåtande detdär?
I mean, jag får väl snacka precis som jag vill eller ?
Och detta om Adam Tensta,  jag vet inte riktigt vad du har för band till honom Daniel ? Tog du illa upp när jag skrev och du trodde jag skrivit fel om honom fast jag inte hade gjort det ? Do you really care bout him that much?
Eller var det bara somså att du SOM VANLIGT bara ville TRYCKA NER på mig eller va fan var det frågan om ???
Jag tar inte åt mig direkt, eftersom det var pretty much du som skämde ut dig om det var någon som skämde ut sig i inlägget "far too cool", men jag tycker det är fett irriterande att du håller på sådär hela tiden. Har man inget bättre för sig än att försöka var överlägsen eller elak så tycker jag lika gärna att man kan hålla käft :)

Jag vet inte vad ni andra tycker , men ...?

Aja, jag fick ju egentligen inte ens nämna ditt namn så förlåt för det, men jag kan inte minnas vilken gång det är okej eller inte Daniel. Sorry fella.

Åh gud, skönt att bli av med lite agressioner.

NOW, i'm gonna leave, for sure :)

//Bee, just feel it!

Kommentarer
Postat av: daniel

haha...

2008-06-30 @ 15:23:34
URL: http://daniel3114.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Du, det låter ganska konstigt. Stå på dig. Fred ut.

2008-06-30 @ 15:39:45
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vet du inte var gamla Konsum ligger förresten? :O Oh my. Det ligger bredvid pizzerian!

2008-06-30 @ 15:40:58
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0