Har ni min Kamerasladd ?

Klockan är 01.54 precis just nu.
Känner mig rättså trött inatt för en gång skull! :) så ska ta och sova efter jag skrivit klart detta blogginlägg!

Idag har det inte vart så sjukt stressigt som jag trodde, och det har jag Jannin att tacka för :) Vilken ängel.
Eftersom jag hade sjukt jobbiga sömnproblem igår natt så somnade jag inte förrän klockan var halv sex på morgonen.
Kan nu seriöst fatta det? Jag hade vart uppe sen klockan åtta på morgonen igår och jag kunde inte sova förrän klockan halv sex på morgonen idag ! Herregud det ÄR fel på mig, det kommer ju nya bevis dagligen.
Ja iallafall, efter att ha somnat vid klockan halv sex så ringen väckarklockan halv åtta. Ja, djuren skiter i om jag har sovit 67 timmar eller 2 timmar, de ska ha sin mat och de ska ut i hagen hur eller hur. Så jag kliver upp ur sängen, drar på mig kläder och går ut själv i stallet, ger hästarna mat och släpper ut dem.
Efter det går jag in och somnar om BUMS. Riktigt skönt. När Jannin sedan kommer in till mig i rummet kring klockan 10 frågar jag snällt om inte jag kan få sova ut idag och om inte hon kan ta sysslorna. Jannin som är världens pärla förstår mig så väl och tar nästan hela dagens ansvar på sina ynka axlar! :) TACK JANNIN!
Så jag har inte behövt bekymra mig över någonting med hästarna knappt. Hon har gjort nästan allt.
Vi red dock ut en runda på fyra timmar tillsammans bort till Krankelösa hon och jag. Riktigt trevligt.
Höll på att flyga av min Ronaldo när han hoppade och skuttade för han var så glad att han fick galoppa hur snabbt han ville över fältet. Så härlig ridtur, men man är lite mör måste jag säga.

Mamma och Uffe kom hem ikväll också så imorgon så  har mamma stallmorgonen och jag har därmed en till sovmorgon! :) HÄRLIGT.

Imorgon fyller Pennie 18 och vi ska ut på krogen tillsammans.
Jag och Fillan(min storasyster som är världens bästa ni vet) ska festa lite själva först hade vi tänkt oss, efter det ska vi möta Pennie och hennes vänner och festa järnet ! :) TJOHO. Kul :)

För övrigt;  Min kameras sladd är borta så jag kan inte tömma den på bilder! Väldigt jobbigt.
Jag har tagit hur många bilder som helst nu och behöver verkligen tömma den... hm, får väl ta en storstädning imorgon och hitta dendär förbaskade sladden. Morr. Gillar inte när saker försvinner. Speciellt inte sånadär saker man använder dagligen. JA, jag använder den sladden dagligen. Jag tar minst 50 kort dagligen.
Snälla, hjälp mig att finna min kamerasladd.
Är det möjligtvis ni som har min kamerasladd? Hmmmmm.
Nej men jag tänkte att eftersom det känns som jag letat överallt där man kan leta, men förmodligen inte ens har letat på hälften av alla ställen man kan leta på, så kan väl ni kommentera och ge förslag på VART SJUTTON MIN KAMERASLADD KAN HÅLLA HUS. I'm in neeeeeed people.

Nu ska jag sova, fred ut

//Bee, just feel it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0