Han dör ifrån oss

Det är som om vädret håller med om att idag är den värsta dagen någonsin i mitt liv, hittills.
Det kommer nämligen abra bli värre...

Just nu, är jag mer förvirrad än någonsin.
Jag har aldrig kännt någon som ska dö. Aldrig.
Jag vet inte vad som händer om någon i ens närhet dör.
Jag vill inte veta!
Jag vill inte lyssna på sanningen. Jag stänger mina öron.
"Uffe lever inte så mycket längre"
Vad betyder det ?
Vad betyder det ?
VAD BETYDER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Det betyder att mamma ligger i mitt knä och gråter.
Det betyder att jag kippar efter andan och är totalt tom i huvudet.
Det betyder att våran familj splittras
Det betyder att gården går inte att ha kvar
Det betyder att jag sitter i köker på en stol och tvingar tillbaka varenda liten ynka tår som försöker tränga sig fram.
Det betydet att jag inte fattar hur jag ska reagera. Hur ska jag reagera?
Hur ska jag reagera? Hur reagerar man ?
Man skriver en blogg. FINNS DET INGENTING ATT GÖRA ?
Det finns ingenting att göra...
Det är försent och snart är han borta.
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra med mamma?
Vad ska jag göra med mina syskon?
Vad ska jag göra med uffes dotter?
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Jag måste få en uppgift, få någonting att göra som fixar till dethär.
VAD SKA JAG GÖRA??????

Vem fan ska jag prata med.
"man måste prata om sånthär"
VEM ska prata med mig ?

Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?
Vad ska jag göra?


Vi hinner inte ens till Gothia Cup.

Kommentarer
Postat av: stephanie

Lilla vännen, du kan ju alltid prata med mig

2008-06-23 @ 16:14:08
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0