Godmorgon

Nu vaknar jag efter en minst sagt orolig sömn!
Fy Fan! Jag måste söka hjälp för dethär nu alltså!
Jag kan verkligen inte sova och om jag kan det så sover jag bara halvt. Det är jättejobbigt!
Har inte haft det såhär innan. Usch jag mår verkligen dåligt av det!
Känner att jag börjar bli sjuk också, har haft en sprängande huvudverk sen igår, och nu är den bara värre.
Täppt i näsan och så svider det i halsen. Inget kul alls faktiskt!

Måste pallra mig upp nu, knarka panodil och sen försöka ta någorlunda hand om min häst.
Sen ska jag väl vila hela dagen antar jag..:/

nej du hade rätt, jag menade kanske inte grattis.
men jag är glad om du är. måste vara.

Fred ut!
//Bee, just feel it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0