Get a life , people ;)

SItter i sängen som vanligt och ska alldeles straxt sova.
Har fastnat vid msn med min polare william, SOM VANLIGT :P äh.
Jag tror inte jag vet några andra som är såna no-lifers som han och jag om nätterna asso!
Well, ska inte tjöta om det mera.
Tänkte bara säga än en gång, om man kommenterar så kan man väl vara såpass rak i ryggen att man skriver vem man är ? Haha, asso jag verkligen hatar när folk är så fega så de kommenterar någonting som är menat att ajg ska ta åt mig och må dåligt av, och sedan inte står för det?
Get a life people ;)
För övrigt, jag tar inte åt mig NÅGON kritik av människor som är så fega att de inte kan stå för vad de säger ;)

Nu ska jag sova. Klockan är bara 01.16 så, wish me luck.

Over and out.

//Bee, just feel it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0