Familjen Svärd

Tack!

Daniel, Sofia, Towe, Jonas - Familjen Svärd.
Jag måste bara säga Tack, för att ni är så snälla allihopa.
Vilka var de första jag pratade med när jag fått reda på att Uffe dör snart?
Sofia och Daniel, såklart! Tänk så många gånger de fått mig att skratta, dedär människorna.
Towes jättegulliga kommentar på förra inlägget fick mig nästan att börja grina IGEN. Jag känner mig som en enda stor grinmaskin sen igår. Det enda jag gör är att grina.


Tanken bara slog mig, att jag tycker verkligen om er hela bunten! Jättemycket.
Tack ska ni ha.


Och tack alla andra för erat stöd.Min storasyster är den bästa i hela hela världen, det har hon än en gång bevisat.
Hur kan man bara vara så bra som hon?

Nu måste jag gå, och , ja göra NÅGOT. Jag kan inte bara deppa ihop idag igen, mamma kan inte med det.
Och en sak till, han är inte död än.


//Bee, just feel it !


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hade du skällt ut dom? Tufft. Ska göra det nästa gång. För en nästa gång blir det ju... Jag jobbar här i Trekanten i butik atmosfär! Jobbar du något i sommar eller är du ledig?=)

2008-06-24 @ 13:55:46
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, hur har du kunnat missa det? Vi har fyraårsjubileum just nu. Finns i gamla Konsum. Vi säljer iredningsprylar och olika designmärken! =)

2008-06-24 @ 17:35:31
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: daniel

inredningsprylar och designmärken i 3-kanten? vart ÄR världen på väg?

2008-06-24 @ 22:46:36
URL: http://daniel3114.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0