Dying to say this to you

/Vissa puckon som inte fattar ; Wille = William/

Hejsan

Igår kom Wille och Johannes ( de bästa killarna i Borgholm :D ) och hämtade mig så gick vi till mina tjejor för att parta.
Något partaj blev det direkt inte dock eftersom när vi kom dit så var redan mändy, jossan och Hampus aspackade och Wille och Johannes skulle på krogen hade de bestämt så jag kunde ju inte vara med dem heller.
Som tur var kom min räddare i nöden, Annie Agmell ! :) Vi hade rättså skoj iallafall, gick en runda på stan mitt i natten och träffade folk. Mötte Wille och johannes ett par gånger med. AWIIE! Jag blir så glad av William!
Jajaa, jag som hade trott att han skulle sova hos mig i natt fick bli lite besviken eftersom han skulle sova hemma men det gjorde inte så mycket för inte blev jag bortglömd för det :) Känns så himla skönt. Att han inte är sån som bara glömmer bort för att han är full och glad :) Han visar att han tycker om mig och tänker på mig , även att han är med sina killkompisar och har askul ! :) Sånt gillar jag verkligen :D <3
Jajaa, Annie och jag gick vidare hem till mig en sväng sen gick vi mot henne istället och var vakna till halv fem och pratade och skrattade och hade allmänt trevligt :D Jag tycker om Annie ! :)

Idag åkte jag hem till Trekanten, kände att det behövdes så nu sitter jag här i köket och chillar .
Var hungrig som en varg när jag kom hem så har precis ätit en ostfralla och lasagne :) MUMS säger jag bara, haha.
Vet inte ritkigt vad som händer idaag, jag ska nog kanske kolla på min minsta lillebror som han match senare, men måste tvätta också så får se vad som händer. Hade tänkt försöka hinna hem til Borgholm redan ikväll för det är så jobbigt att gå upp tidigt på morgonen på Måndagarna och åka tillk Öland då.
Hm, vi får se.
Imorgon ska jag ju åka och bada med baby också var det ju tänkt, om han kommer ihåg det vill säga :D haha, har en mystisk känsla av att han glömt det helt men vi får se. Vill iallafall bada! Så himla himla varmt här alltså!!!

Jajaa, nu ska jag ladda upp lite bilder ifrån kameran till datorn som jag lägger in här och på bilddagboken.se.
( Smeknamn på bdb: 910916)

Tänker på min pizzabagare :) <3


PUSSHEJ, ringmig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0