Dying to say this to you

Jag vet att du vet innerst inne EXAKT hur det ligger till med vem jag älskar , är kär i och vill vara med mest i hela världen. Du vill bara inte erkänna för varken dig eller mig att det är så jag känner. Men jag vet att du vet. Och jag vet att det värmer ditt hjärta. :) Jag vet sånt.

Imorgon är det skolavslutning för lillerbror nr.1 och nr.2.
Ja, Gunnarelias och Ramonpascal heter de, men orkade inte skriva deras långa namn men nu gjorde jag ju det iaf. :P aja.
Jag saknar mina vänner på Öland mycket faktiskt. Vi hade ju skoj när vi satt utanför Jossan och Mändy och söp. haha. Ocb bergsprängaren :P
Jossan,Mändy,Annie,Stoffe,Hampus,Johanmedbilen,Beautanskor (jag:P) och alla andra.
Saknar min lilla minilägenhet på Öland. Fast det är lite skönt att vara hemma med. Slippa det jobbiga där.
Äh, jag är lite snurrig.

Jag måste egentligen sova, och kissa ( håller på att dö för jag är så kissnödig ) men jag ORKAR bara inte.

Det är ju knäppt att man är så jävla lat att man inte ens orkar gå och kissa fast det gör ont i magen :P
Eller att man inte ens orkar röra på asset , byta och och lägga sig och sova fast ögongen svider.
Ja, hag tar nog hem pokalen i att vara latast. ;)

Lyssnar på voice webradio och tänker på massor av strange saker, fast som vi inte ska ta upp här.

Pratade med Daniel på msn idag, kändes bra. Han berättade om sina kap, ett 80-åring lesbiskt par. HAHA.
Tror jag dog femtioelva gånger av skratt :P Ja, det var iallafall en trevlig pratstund. :)
Tråkigt att man inte får träffa dig på massor av veckor för att du är i tråkiga Spanien.


Nej nu MÅSTE jag kissa.

Jag bojkottar fortfarande kärleken och förhållanden.


pusshejs, <3


FILLAN o company KOM HEM

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkiga spanien?? du anar inte hur roligt det är här:D

2008-06-13 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0