Dying to say this to you

Ligger i sängen och lyssnar på voice webradio. kan inte sova, typiskt.

Jag har kommt underfund med att jag aldrig mer ska ha ett förhållande. NEVER AGAIN. det säkraste sättet att slippa att bli sårad på. Smart va ?

Från och med nu är det jag som är tillsammans med migsjälv. Ingen annan.

Det betyder inte att jag inte älskar dig

Men det betyder att jag aldrig mer kommer vara tillsammans med NÅGON på riktigt igen.

Nu MÅSTE jag sova. man kan inte vara vaken hela natten.


jag älskar min mamma, mina syskon, mormor och morfar. Och Daniel. Och pappa...

Tack ska ni ha <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina inlägg har en förmåga att få en att vilja gå och hänga sig i närmsta bjälke bara för att allt man någonsin hoppats på just gick åt helvete. Oihoplappligt åt helevet. Problemet är bara om man har läst din blogg förut, för då är nacken för stark från alla misslyckade hängningar. Det borde stå en stor varningsskylt innan man tar sig in på din sida: VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!! Hur skulle det vara att rycka upp sig lite? Btw, blir middagen av? Du kan svara på facebook eller en kommentar på min blogg

2008-06-12 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0