Dying to say this to you

Jag letar inte desperat efter en ny kärlek, om du nu trodde det?

Jag fattar inte hur det kan vara såhär?
Helt ärligt, förhållanden och kärlek är verkligen först på ute-listan! Jag hatar det.

Jag är fortfarande kär i dig, men jag är också fortfarande kär i den förra.
Jag har aldrig blivit kär mer än två gånger i mitt liv, för många är det ovanligt lite, för många är det ovanligt mycket?
Jag vet ingenting förutom att dessa två personerna är de finaste jag vet. På varsitt sätt.
Synd att ingen av dem är tillgänglig.
Det är bara en av dessa två personerna jag älskar, ÄLSKAR.

Jag är som ett tomt skal.

Nu bojkottar jag kärleken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av dom tillgänglig? va de inte pretty much du som nobbade W?

2008-06-11 @ 16:30:37
Postat av: Stephanie

Ajaj, kärlekstrubbel?

2008-06-15 @ 18:01:50
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0