Dying to say this to you

Jag hatar att jag inte kan hjälpa det!
Dendär känslan till dig, att jag älskar, behöver och vill vara med dig jämt.
Om det finns något jag hatar, så är det den känslan!
Allt går käpprätt åt helvete på grund av det!

Det finns ingen som betyder mer, det finns ingen jag vill göra mer för. Det finns ingen som kan ta din plats på riktigt.
Varför?

Den enda människan jag verkligen behöver och vill ha, vill inte ha mig! :'/
Jag förstår inte varför jag är så fel liksom? Jag skulle göra allt för dig. Vart kan du hitta någon bättre?

Och kom inte nu någon och säg, ja men hitta någon annan som verkligen förtjänar dig, bla bla bla!

Jag har hittat andra ,men det går jämt skit för tillslut skriker hjärtat " NEJ NEJ NEJ  DET ÄR INTE HONOM JAG VILL HA ! JAG VILL HA degs " 

Jag har tillochmed lyckats bli kär i någon annan, men det funkar ändå inte för du sitter där i hjärtat och det är ändå dig jag tänker på det sista jag gör innan jag somnar och första innan jag vaknar.

Vad gjorde jag för fel? =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gjorde inget fel

2008-06-11 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0