Dying to say this to you

Hejsan

Skulle åkt till Borgholm tidigare imorse, närmare bestämt 08.30 men jag orkade bara inte. Inget obligatoriskt i skolan idag iallafall, eller kanske obligatoriskt men inget som g¨r på betyget så det känns som skit samma.
Menmen, åker in 11.20 ifrån stan så är i Borgholm 12.15, får väl se om det fortfarande är någon skola då eller om det är direkt till Josse och dem som gäller.
Alltså...jag fattar verkligen INGENTING längre. Seriöst, DEGS är den konstigaste människa jag någonsin stött på.. hmpf. Men men.Jag ska iallafall på middag den 15 Juli kl. 18.00. ? Hur nu det gick till fattar jag inte ens själv, och jag kommer säkert glömma bort det hundra miljoner gånger. . Men så är det iallafall. .Jag är knäpp.
Pratade med min älskade Emil Hedblom igår också  faktiskt! :) bästisen<3. Längesen jag snackade med honom innan igår. Kul att få prata med någon som är lika borta i huvudet som jag :D Och vet ni! ! han kommer hit i sommar kanske, eller ja till Öland iallafall :D Jag tror jag börjar grina av lycka :') saknar honom så himla himla mycket :) Och han har slutat snusa med, bra där :) Haha, och den muppen ska tillbaka till Åre efter sommaren. hahaha, knäpp är han med. Menmen.
Nu ska jag packa ner mina sista grejer till Borgholm och det inkluderar datorn :) Så, är rädd att jag måste runda av här :)

Baby <3


Pusshejs!


Förresten, Felicia, Wendela och Ylva är på Hultsfred nu! Gissa om jag är avundsjuk! Och gissa om jag saknar dem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0