Dying to say this to you

Så har jag varit ute i stallet hos hästen :) Mysigt!
Det är konstigt detdär, hur min häst hjälper mig och får mig på toppenhumör!
Allt som snurrar runt i huvudet trycks undan för någon timma, när jag är i stallet med Ronaldo.
Men det är knäppt, det funkar inte med någon annan häst alltså. Visst hjälper det att gå ut i stallet om det så är mammas häst Blanche jag ska ta hand om, men tankarna finns fortfarande där liksom.
Med Ronaldo är det som om han tvingar bort allt jobbigt och fyller mig med sin kärlek! För det är kärlek vi talar om , people !
Kanske låter hur konstigt som helst, men vi älskar varandra, jag och dendär hästen! <3
Sån kontakt jag får med honom , får jag inte med vilket djur som helst. Vi synkar och förstår varandra, och han är absolut min bästa vän. Nu blir jag nästan tårögd här alltså! <3 :') Haha, jag sa ju att det var NÅGOT som var fel på mig :P

Well, jag har iallafall bestämt mig för att inte åka till Öland på Midsommar.
Jag orkar inte supa bort ännu fler hjärnceller, är så trött på det. Speciellt sen förra gången , då allt gick fett snett.
Men vill dock träffa kompisarna fast det får väl bli någon annan dag då antar jag.

Tog en paus medans jag skrev här så nu är klockan 01.47 från att klockan var innan 00.00 när jag började skriva.
Har chattat lite med en av mina ölänningar , William ni vet?
Bytt musik har vi gjort, väldigt givande :D haha. Det är typ vad våra samtal består av, musik alltså.
Iofs, vi har väl inte "bytt" så mycket musik. Han har mest skickat massa bra musik till mig, så skickade jag en låt till honom som jag älskar men som visst inte var lika uppskattad av han.
Ha! Dissar man wu-tang clan är man ju knäpp! Men men , han lär sig snart :P

Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag ska gå upp 08.00 imorgon så det är väl bäst att försöka sova en stund...känns som det kommer vara lätt att somna inatt. Kanske ska skaffa ny musik varje gång jag ska sova, verkar vara lugnande för mig ?

Nej, nu känner jag att jag somnar ! Så jag ska ta chansen att sova, den kommer inte ofta nu för tiden för mig! :P

Men icka att förglömma:

Dagens låt:  Wu-tang clan - The heart gently weeps

Nu taggar jag, glöm inte att lyssna på låten, yall!

//Bee, just feel it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0