Dying to say this to you

Dagens låt:
Buckshot & 9th wonder - No comparison

Hejsan!

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket.
Åkte med mammsen in till stan och handlade midsommarkäk till familjen på City Gross.
Herregud, jag är glad att jag inte jobbar där! Hemskt!
Jag har någon sjuklig rädsla inför stora supermarkets. En massa tjuriga mammor som sliter och knuffas med allt och alla. Ungar som tjuter för att de inte får dendär glassen eller målarboken de V E R K L I G E N vill ha.
För att inte tala om K Ö E R N A. Nej, jag och supermarkets passar helt enkelt inte ihop.
City Gross, är dessutom en stor jävla labyrint, med betoning på ordet stor. Vilket inte gjorde våran shoppingtur särskilt mycket enklare.
Ta bara exemplet att jag vi skulle köpa lättöl till mig. Vi gick runt i TJUGO MINUTER för att hitta dendär jävla ölen. Herregud, det tar ju max tre minuter på ICA nära i Trekanten.
( Tack ICA nära i Trekanten, för att ni finns , så jag slipper åka till CityGross varje gång jag vill ha lättöl eller glass eller liknande)
Ja, mamma och jag överlevde tillslut livets svåra prövningar på CityGross och nu efter att ha packat ut varor i någon timma så sitter jag här :)
Ska alldeles straxt ut till stallet och ta hand om min älskling Ronaldo ! :D iih, det liksom pirrar i magen varje gång jag tänker på att han faktiskt bor här nu! JIHA. haha. Riktigt skojigt!
Imorgon bär det av till Öland och alla mina älsklingar där! :D Jag är SÅ förväntansfull över hur denna midsommar ska bli.
Ska bo hos Annie med jossan och mändy. Så ska vi ta oss till Köpingsvik på midsommarafton och festa asset av oss.
Vi fyra tjejer plus Emelia och Martina. Mathilda kanske också kommer :)
Hoppas på att få träffa Johannes också ! Min vän som tar livet med en klackspark ni vet, ja dendär aaaasroliga filuren:)
Både vill och vill inte träffa William också :) Längesen vi umgicks och kommer ju inte träffa han nåt i sommar eller efter sommarn heller för den delen så antar att jag hoppas på lite catch up med den filuren med.
Men mest så längtar jag efter att få skratta sådär mycket som alltid med Jossan,Mändy,Annie och Emelia!
Ja, vi får se hur kvällen artar sig. Men det kan väl egentligen inte bli annat är skoj med mina babes.

Nu måste jag dra, och ta hand om min snygging i stallet!

Glöm inte att lyssna på dagens låt, den är FET

Fred ut, eller peace out som det heter på utrikiska.

// Bee , Just feel it

Kommentarer
Postat av: daniel

utrikiska...

2008-06-18 @ 19:34:38
URL: http://daniel3114.blogg.se/
Postat av: bea

ja?

2008-06-18 @ 22:23:20
URL: http://biolla.blogg.se/
Postat av: daniel

you are a wordthief

2008-06-18 @ 23:41:06
URL: http://daniel3114.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0