Dying to say this to you

Sheeena.

Ligger på sängen och bara tar det allmänt lungt, lyssnar just nu på Looptroop - Fly away. Fett bra låt! :)
Iofs har jag ju bara fet musik ;) haha.Jaja.
Idag har min älsklingspolle kommit hem ifrån Åre och allt har gått otroligt bra ! han bråkar inte alls nånting med de andra hästarna  hagen och trots att han stått instängd typ i två dygn ( FÖRLÅT RONALDO ) så mår han fint ! Det känns bra.
Han har dock blivit lite mager, men vi ska allt göda upp honom. haha.

Suttit vid datorn ett tag idag med, och fick äntligen tag i den musik jag försökt ladda ner hur länge som helst nu!
Har suttit i typ tre veckor och försökt ladda ner Boot camp clik, heltah skeltah, black moon och annat bra, men det har verkligen inte funnits nåt. TILLS IDAG. Idag bara fanns allt där! Underbart!
Så nu är min dator fullproppad av ny och BRA musik. GÖTT!
Jag måste erkänna att jag nog är helt konverterad till hiphopen nu alltså. Jag är som förbytt när det gäller musik alltså.
Innan kunde jag lyssna på nästan allt, men har nu kommit till det stadiet att jag hellre äter en mask eller två än att lyssna på exempelvis coldplay med clocks eller liknande. För att inte tala om Fake-akon och ful-Tpain. HUUUVA!
Rysningar i hela kroppen. Tillochmed mina älsklingar gyllene tider (som brukar funka extra bra nu i sommartider) känns obehagligt i öronen.
Allt började med att min storasyster blev tillsammans med en hiphop-pojk. Hatade musiken hon spelade för mig första gången , men efter ett tag så började jag faktiskt finna mig i det och senare tycka om det! Det var ju ritkigt sköön musik! :)
Mer var det inte med det, jag gillade beaten, rapen och allt detdär men det var inte riktigt optimalt. Det var något som inte riktigt var perfekt liksom.. det var bra, men inte optimalt liksom.
Då kom William.
Och med William kom 90-talets rap och hiphop! JAG BLEV FRÄLST
Jag älskar den musiken!!!!!! Trodde inte det fanns något så bra, men tji fick jag!
Efter första låten ifrån Wille, Boot camp clik - Casualties of war, var jag fast!
Efter att vara halvt hiphop-galen blev jag heelt galen.
Helt crazy, som man brukar säga. eller inte, jag vet väl inte vad "man" brukar säga.( vem är förresten dendär "man"?)
jaja, känner iallfall att det är näst intill sjukligt, mitt begär.
Men än så längre har jag det i kontroll känns det som... men man vet ju aldrig. :P
Dock är jag evigt tacksam William, som ger mig så sjukt bra musiktips ! TACK.
 90-talet, hiphopens guldålder! <33 TACK, äntligen MIN MUSIK. känner i hjärtat att det är denna musiken som är optimal för mig ! :D jeeei! haha.
Jag är i extas!

hade tänkt börja med en gerj på bloggen nu.
hade tänkt kalla det för "Dagens låt" :) Och ja, det säger ju sig självt vad jag tänker införa här på min heliga blogg.
En speciell låt för varje dag. :)

Dagens: O.G.C & Heltah Skeltah - Blah!
FET LÅT


Pusshejs!
RING MIG <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nästa gång jag ser dig på bussen kör du jeans nere vid arslet, oversize t-shirt och lite bling bling då? "Eeey, en halva till staaan". Hehe..

2008-06-18 @ 17:27:44
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0