Dying to say this to you

( nä det var inte han det handlade om, jävla pucko! vad tror du ? Spela inte så dum! blir bara arg och ledsen.)


Idag har jag faktiskt gjort något av dagen! När jag vaknade då :P Sov iofs till klockan ett igen liksom, men efter det så har jag faktiskt varit hyfsat aktiv. :D jeeei, jag börjar leva lite smått igen! Good for me!

Imorgon kommer min älskling Ronaldo hem hit till kalmar, och jag är hemskt lycklig över detta! <3

Midsommar firas i Köpingsvik! :) ÄNTLIGEN får jag träffa mina gosiga vänner där igen ! :D <3
(vill inte träffa jobbigt folk bara och helst inte henne heller!)

Nu ska jag försöka få en god natts sömn, så jag hinner vakna innan klockan åtta imorgon så jag kan avboka min tandläkartid, för jag vågar bara inte gå till tandläkaren! :S jag är LIVRÄDD alltså.
Jag vet att det inte är bra att skjuta upp det, men jag bara måste.
Troligen har jag hål i tänderna också, vilket inte är så jävla bra. Men jag vågar bara inte imorgon, men en anna dag. JAG LOVAR ? eller? Hoppas att jag lovar iaf!

Nej nu MÅSTE jag sova.

jävla pucko, jag tycker inte om dig. sanningen att säga är att jag är verkligen inte kär i dej! Gud så skönt, jag bryr mig verkligen inte ett skit längre. mitt liv är fantastiskt och komplett utan dig.

TÄNK OM det var så på ritkigt, så som jag nyss skrev! Tyvärr är det precis tvärtom. synd..:/ LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Men du, fråga efter lustgas hos tandläkaren så kommer du flyga som på moln hela timmen!

2008-06-17 @ 09:22:09
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0