Dying to say this to you

Här sitter jag, en kväll Söndagen den 15 Juni och fundilerar på allt och litetill samtidigt som jag halvt kollar på en prinsessas dagbok 2 .
Rätt soft om jag får säga det själv.
På tala om soft, känns som att denna sommaren kommer bli just det. Soft :)
Hade smått ångest när det nalkades sommarlov och jag hade absolut INGENTING planerat. Första sommaren som jag var singel, och inte umgås med mina gamla kompisar längre. Kändes väldigt skrämmande. 
Vad skulle jag göra hela sommaren ? Inget jobb, inga planer, inet speciellt skulle vi göra med familjen heller, ingen camping,  ingenting kändes det som.
Men jag har kommit underfund med, att det är just det som kommer göra min sommar så himla bra!
Jag kan göra precis vad jag vill, när jag vill , HUR jag vill ! Underbart!
Fast jag som är så sjukligt beroende av att planera saker och ting har ju iallafall planerat "lite löst" som det heter.

Öland roots 11-12 Juli
Gothia cup 13- ? Juli
Emmabodafestivalen 31 Juli - 2 Augusti
Jimmys 18års fest i Gävle/Valbo :)

Ja det är väl de "stora" sakerna jag hoppas på i Sommar :)

Så ska jag självklart vara en hästtoka som vanligt och ta hand om min älskling Ronaldo som för övrigt kommer hem ifrån Åre på Tisdag för att bo i stallet hemma i Trekanten äntligen :D YES. som jag har saknat honom! <3 Min polle!

Förutom att funderat på sommaren har mycket annat snurrat runt i huvudet på mig nu i kväll. Men jag kan inte skriva om det, får liksom inte fram rätt ord. Ingenting kan beskriva rätt liksom.
Vill iallafall bara gråta och försvinna när jag tänker på det. (alltså inte bra att tänka på jag VET men jag kan bara inte släppa taget ) JUST LET IT GO!
Men jag kan bara inte tro på att allting var fake liksom...:(
Nej jag får inte tänka på detta ! Då blir jag ett vandrande tomt skal igen!
Jag saknar iallafall dig.

Nej nu ska jag sova, eller jag vet inte, kanske se något annat program först, men ska iallafall inte sitta här och blogga, då tänker jag alldeles för mycket och tro mig. Det slutar ALDRIG bra när jag tänker mycket!


Ibland  gör hjärtat saker av skäl som själen inte kan förstå 
- så sant!

PUSSHEJS
RING MIG <3 om jag ändå fick prata med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0