Dying to say this to you

SOMLIGA MÄNNISKOR ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA,
ni är nya men, o, så viktiga . Säger bara tack! <3

Josefin Trysberg
- Dig vet man att man kan prata seriöst med, om det behövs.

Amanda Davidsson - Du får mig att inse hur cool varje enskild person är! Duärcool!!

Annie Agmell - Dig kan jag umgås jämt med, även om vi bara gråter en hel dag :)

Johannes Junkka - DU får mig att se saker och ting positivt och fatta att jag är värd något ! :) Tack!

William Bjelkendal - Du är Speciell, och det går inte att beskriva.


Hampus Rosvall - Du är helt enkelt bara en bra vän, som en vän ska vara! :D


En av dessa personerna, fick jag sjukt bra kontakt med efter bara några sekunder!
Och jag vill bara säga, att jag skiter i om du aldrig tänker prata med mig mer för jag kommer fortfarande tycka att du är en av de mest fina människor jag någonsin mött. Så det så !
( Nu snackar jag om vänskap, det måste ni andra folks ha klart för er )


 
Du vill inte ha mig.
FINE!
Jag fattar det, det har jag gjort i flera månader innerst inne! Men det är såå jävla , cp !
"Du gjorde inget fel". NÄHE? vad var det då ? Inte var det du, för här ligger jag på sängen och saknar!VE
Det känns lagom patetiskt eftersom jag vet att du förmodligen inte ens ägnar en tanke längre.
Det känns patetiskt eftersom du är så vuxen och mogen och kan gå vidare medans jag bar fastnade och står på samma ställe som när vi sa hejdå.
Det känns patetiskt eftersom jag vet att du inte saknar eller knappt minns dedär stunderna när vi kollade på ondskan och inte kollade på film alls, när vi stod på min gårdsplan i flera timmar och bara höll om varandra , när vi sov på höloftet, när du hoppade in genom mitt fönster, eller när vi brottades som idioter när melodifestivalen var igång och jag egentligen skulle se den .
det känns så patetiskt, men jag kan bara inte göra något åt det !
23.35 13 Juni
Jag vill ha dig med mig. Jag vill andas in hur du luktar.
Jag vill reta mig på hur du snarkar! Jag vill reta mig på att du ALDRIG vill hålla om mig på natten,
och jag vill njuta av att känna hur du somnar på mitt bröst,  med mina hjärtslag som din vaggsång !
Jag vill bara känna DIG hos MIG.


Och jag vet att du förmodligen  tänker ; Hur patetisk kan hon bli?
eftersom du förmodligen inte tänker på mig alls.
och det är det som gör mest ont :(

 Nej detdär mellan de vågräta linjerna var en lite inflikning bara.

Nu måste jag sova, annars blir jag ett såntdär tomt deprimerat skal igen , som jag faktiskt inte vart lika mkt idag!
Alltså, om jag somnar kanske jag kan förhindra ledsamheten att göra sig påmind :) SMART JAG ÄR :D

Jag saknar mina kompisar , allihopa, <3

Godnatt

PUSSHEJS
RING MIG<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud lilla du. Vad har jag sagt om såna här inlägg? Bea, jag tänker på dig varje dag. Varje dag. Så, nu vet du det. Självklart minns jag melodifestivalen, gårdsplanen. Och hur skulle jag någonsin kunna glömma höloftet??? Men problemet är att du bara minns den sorten...du minns inte att vi kan bråka om absolut ingenting i flera timmar, du minns inte att vi båda har varit otrogna, eller åtminstone vill inte minnas verkar det som. Det är en jävla soppa alltihop faktiskt:) Men om du nu tvekade eller undrade, jag tänker på dig, varje dag.

2008-06-14 @ 01:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0