Dying to say this to you

Hejsan! :)

Inatt har jag inte sovit en blund! Huva! Inte kul alls. 
Somnade typ vid elva på förmiddagen idag så har sovit tills ungefär nu. Skönt att få sova nu iallafall.
Fast lite småjobbigt att jag vänt på dygnet men men.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, förrän halv tolv-tolv då min william kommer hem ifrån jobbet.
Jossan och Amanda har inte hört av sig för de vet att jag sover så jag antar att jag blir här, vid datorn och så ska jag väl städa lite. USCH min lägenhet som är mindre än mitt rum hemma ser förjävlig ut! :( orkar inte städa! Bajs.
Jajaa, imorgon sticker mina pinglor Fillan, Wela och Yllet till Hultsfredsfestivalen och Fillan ska mingla med  Adam Tensta. AAAAH, snacka om att jag är aviiiiiiiiiis!! !:O :D fast glad för deras skull.
Snart är det sommarlov. Vi har typ inte en enda vanlig dag kvar i skolan nu.
På Måndag har vi såndär idrottsdag, fast då ska jag och William åka och bada istället :D och på tisdag antar jag att det inte blir några lektioner utan ledigt och på Onsdag slutar ju vi :) Så himla skoj!
fast samtidigt inte. Jossan och Amanda flyttar ju hem till Växjö över sommaren och jag till trekanten. Wille ska jobba varje dag hela lovet typ och jag har inget jobb så kommer vara hur fattig som helst så kanske inte kan träffa honom så mkt som jag vill. Annie bor ju också i Borgholm men vi får se. Kanske ska bo lite hos Wille och lite hos Annie :) Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0