det är inte så jävla farligt

Jag har en fråga, Är jag den enda i Sverige som är ungdom och inte fattar hur man håller det rent och snyggt i sitt rum?
eller?
Verkar vara så på min mor nämligen.
Har jag inte bäddat sängen, vikt ihop mina kläder snyggt och prydligt i garderoben, dammsugit, putsat fönstrena och rensat på mitt skrivbord får hon världens jävla utbrott!
- "JAG VET INGEN SOM HAR DET SÅ STÖKIGT SOM DU, DET FINNS INGEN"
- MAMMA, jag har ett par byxor liggandes på golvet och jag glömde bädda sängen? BIG DEAL?
Hon säger att jag aldrig har haft det totalt tidy i mitt rum någon gång så länge jag bott hemma hos henne, och att hon alltid behövt tjata på mig att mitt rum ska vara rent och snyggt.
Men herregud, jag är 16 år! ÅÅH. Dessutom, om du har tjatat i 16 år om det och ingenting har hänt, så kanske det inte är så jävla farligt iallafall ?
blablablaaaa, jag är helt enkelt trött på att mamma tjatar på mig.
Mitt rum är lite messy ibland, fine! Men herregud, det är inget världsproblem direkt!
För övrigt ska jag tagga in till badrummet, ta mig en dusch, klä upp mig och sedan gå på middag i stan med denna tjatmamma. Hon är rätt bra ändå :) (när det inte gäller städning)

over and out, fred ut!

// Bee, just feel it!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Är väl inte så konstigt att hon inte känner någon annan som har det så stökigt på rummet som du. Hur många andra 16åringar umgås hon med liksom? Du får tacka för komplimangen att du är väldigt originell i hennes ögon ;-)

2008-06-21 @ 21:17:23
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0