08.00 -01.30

Kan inte sova
Såhär ser jag ut en helt vanlig typisk kan-inte-sova-natt.
Pigg som en lärka
(ja, min kameras datum är felinställt:P)

Jag har förflyttat mig ifrån sängen till soffan i vardagsrummet.
Kändes inte som att det var någon idé att ens försöka sova, jag är jättepigg.
Eller, jättepigg är nog fel ord. Men jag kan bara inte sova. Det går inte, helt omöjligt! Jag är inte sov-trött.
Det är ju helt sjukt egentligen. Jag har varit vaken sen klockan 08.00 imorse och nu är klockan 01.30.
Är jag konstig eller är jag konstig? hmm... Ja, alla är vi olika somsagt.
Såg nyss på scrubs, brukar finna det rätt underhållande faktiskt med ikväll var jag bara så ointresserad.
Jag är ointresserad av allt just nu känns det som ! Jag vill bara vara trött och kunna sova ! NU helst.
Men så får man ju ALDRIG som man vill heller, det har Gud gett sig fan på i mitt fall iallafall..
Jaja , man får väl helt enkelt finna sig i hur läget är.
Är gud arg, så är gud arg och då har man inte mycket att komma med som vanlig dödlig.
(Nej, jag är inte troende, jag är bara hysteriskt uttråkad och försöker få tiden att rinna iväg)

Klumpen i magen är så jävla stor, jag fattar inte.
För mig var allt så bra...nu bara - kaos!

Well, jag kan inte hålla på och blogga NU. Det börjar bli en ful ovana...
Antar att jag bara därför postar snart igen.
Det får tiden utvisa! :)
Nu ska jag försöka slappna av lite och göra ett nytt sov-försök.
Vi får se om det lyckas!

kan verkligen inte sova! Fred ut, people! (Y)


Night!

//Bee. Just feel it!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det värsta man kan göra när man är sömnlös är att intala sig själv att man måste somna. Då gör man det inte. Man får acceptera det faktum att man inte kan sova, och sedan jobba utifrån det. Tror jag! :-)

2008-06-21 @ 15:05:18
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0