03.28

Du läser mig
Jag vet fan inte hur det kan vara så, men på något sätt kan du läsa mig och jag hatar dig för det!
Jag hatar dig också, för att allt du gör spelar så stor roll för mig. Trots att det inte borde!
Jag hatar dig, för att du gjort så stort intryck på mig, och jag så litet på dig.
Jag hatar dig, för att du får mig att slappna av och för att vi kan prata om allt och inget.
Jag hatar dig, för att du får mitt hjärta att värka något så fruktanvärt genom att inte vilja ha Oss.
Men mest hatar jag dig nog ändå, för att du verkligen kan läsa mig!
Jag hatar dig, för att du är världens snällaste person
Jag hatar dig, för att du har världens bästa stil
Jag hatar dig, för att du får mig att skratta åt alltihopa som är jobbigt
Och jag hatar dig, för att du får mig att inse att jag verkligen är någon.
Jag hatar dig! Jag hatar dig! Jag hatar dig!!!!
Jag hatar dig, för att dina ögon mötte mina, du vet
Jag hatar dig, för att du får mig att känna såhär, fast jag inte ens vill
Jag hatar dig, för att du är magisk.

Jag hatar dig, för att du är allt jag någonsin önskat och behöver men som jag aldrig kommer få.

Men mest hatar jag dig nog ändå, för att du verkligen kan läsa mig!

Fast jag inte förstår hur sjutton det gick till, så läser du mig som en öppen bok.

Och jag hatar dig!


Kommentarer
Postat av: rickard

det måste vara en hemsk person som du tycker så illa om, låter inte roligt alls.

2008-06-21 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0