Jag saknar dig, jag tänker på dig.

TJENA!

Gud vilket fånigt uttryck "tjena" är. Usch. Jaja...

Sitter i min säng , som vanligt, och kollar ut över mitt rum. Okej, jag bad mamma sluta tjata på att jag skulle städa mitt ruml, och om ni såg hur det såg ut nu skulle ni nog svimma. HERREGUD. Hur fan kan det se ut som det gör ? Jag fattar intenting. Aja, den enda jag kan göra är väl att ta mig i kragen och börja städa. usch jag hatar verkligen städning!
Well...
Annars har jag inget speciellt för mig. Jag vaknade klockan ett. Kändes lite sent men så jävla skönt. Skulle egentligen men mamma och dem ut och rida men jag råkade somna om så det missade jag. Skitkul? Eh, NEJ, för nu måste jag rida ut själv och det är inget bra om det skulle hända något i skogen. Om jg inte ska rida ut ska jag rida på banan och det orkar jag bara inte , hoppade igår, red dressyr i förrgår. jag vill rida ut i skogen idag! jaja, får se hur det blir med den biten.


DU

Jag går igenom det i mitt huvud gång på gång.
Första ögonkastet, första ordet, första kramen, första hålla i handen, första kyssen, första passionerade kyssarna, första gången du sov hos mig, första gången du vaknade hos mig och inte kunde gå därifrån.
Första smset, första gången vi pratade i telefon.
Första gången vi sågs utanför skolan. Första gången vi sågs ensamma.
Första gången allting.
Jag bara går igenom det i huvudet igen och igen och igen.
När vi satt på bryggan tillsammans i solnedgången, när jag badade men inte du för att det var för kallt, när du svepte handduken om mig och stod och värmde mig länge läänge, när jag var aspackad och var hemma hos dig och hälsade på dina föräldrar xD, när du hjälpte mig att klippa sönder mina strumpbyxor, haha.
När du sov över hos mig första gången och allt vi gjorde var att prata typ. Vi pratade i flera timmar fast det kändes som tio minuter. Och det var första gången vi kysstes med. Herregud...
Bara att se dig gav mig hundra fjärilar i magen, jag blev helt yr!
Varje gång någon av oss skulle gå och någon av oss sa "ge mig en puss till bara" och så blev det alltid tjugo till:)
När vi var på fest och var på olika håll, men gav varandra blickar och luftkyssar hela hela tiden, som "jag har inte glömt bort dig, jag tänker på dig hela tiden"
Jag tänker fortfarande på dig nästan hela tiden. Iallafall varje dag.
Vet du hur längesen det var vi snackade nu eller ? En vecka sen lite drygt.
Jag fattar inte.. ! Hur kan det göra så ont ? Vad var det du gjorde med mig? Och hur kan du gjort så stort intryck på dig men jag inget på dig?
Jag vet hur du tänker just nu, eller tänkte just då du sumpade allt (ja jag var lite delaktig jag med men det DU gjorde alltså). Jag har varit i ungefär samma situation.
Jag vet!
Jag gick också tillbaka till mitt ex. Det största misstag jag gjort. Du har precis gjort samma sak bara att hon är helt jävla mycket mer cp än mitt ex...

Jag saknar dig så mycket. SÅ MYCKET.
Hur kan jag sakna dig så mycket?
Du gav mig allt jag någonsin behövt för att sedan ta det ifrån mig igen.Varför?

Innan jag hade dig visste jag inte hur nere jag var
Innan jag hade dig visste jag inte att det var någonting sånthär jag saknade
Innan jag hade dig, trodde jag att jag var kär i någon annan som aldrig fått mig såhär någon gång!
Först efter jag haft dig förstod jag hur ensam jag varit, hur ledsen jag varit, hur jag inte alls vart kär  i honom, när jag inte var med dig.

Du kan inte göra såhär. Jo det kan du ju, du gör det ju just nu.

Men jag förstår inte syftet. Hur kunde du göra det?
Du visste exakt vad jag inte behövde.
Du vet nog inte hur stort intryck du gjorde på mig, men jävligt stort var det faktiskt!
Du fattar nog inte att du gjorde mig så lycklig!

Jag känner dig. Det är det som är så jobbigt.
Om jag inte kände dig så väl, så hade jag sagt detta till dig rakt ut. Men jag känner dig  och jag vet att du skulle stänga av och gömma dig för det jag sa. Du skulle aldrig ge någon respons. Du skulle gömma dig. Jag vet det..
Det är jobbigt.

Allt jag egentligen vill är att säga detta till dig, skrika ut det, få dig att förstå. Men jag kan inte göra det.
Jag vet att det skulle sluta med att vi inte ens var vänner. Och jag behöver dig som vän. Jag har aldrig haft någon jag skrattat med tillochmed över msn. haha. Jag skrattar när jag pratar med dig och när vi umgås och är det någon som förstår mig utan att jag behöver säga särskilt mycket så är det du.

Jag fastnade för dig redan första gången jag såg dig.

Jag sa det hela tiden, detta är för bra för att vara sant. Det var för bra för att vara sant.

Jag saknar dig. Jag tänker på dig.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0