Go Britney!

okej, jag vet att detta inte kommer låta som mig.
Jag älskar heltah skeltah, wu tang, lil wayne , gravediggaz and so on.
Men jag måste bara säga att Britney Spears alltid kommer vara en av mina idoler.
Jag menar, hur cool är inte hon ? Hon har varit en stjärna sen hon var 17 år, då hon slog igenom ordentligt med "crazy".
Shit. Hon är så grym. Hur klarar hon allt? Så som pressen är på henne, och allt trash-talk om henne överallt.
Jag fattar inte hur hon klarar allt. Eller, ja hon har ju brytit ihop ett antal gånger men jag tycker hon är så jävla cool!
Varje låt slår igenom, även allt detta trash-talk. Hon är den 8e mest sålda kvinnliga artisten i hela amerikanska historien, det ni! Det är vad jag kallar bedrift.

jag älskar henens musik, jag tycker den är grym, GO BRITNEY!

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Åh, skönt med någon som känner samma sak, även om det inte är roliga tankar..

Hoppas du mår bättre snart tjejen!

Kram

2008-07-02 @ 16:43:15
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0