Tack och hej

Hejsan.

Jag kände att denna bloggen spårade ur totalt.
Det blev som en dagbok , en känslodagbok. Inget bra, så jag skaffade mig en ny blogg.
Kände att det var dags, dock är det lite tråkigt att lämna alla goda gamla inlägg bakom sig.

Men somsagt, ny blogg.
Beatricelundqvist.blogg.se  -  mer civilicerad :) haha

Så tack och  hej säger jag, hoppas ni som läser fortsätter läsa på min nya blogg :)

Till er som jusst tittade in säger jag , här är ngra läsvärda bloggar;
Peffling.blogg.se
danie3114.blogg.se
beafis.blogg.se
pannkakaa.blogg.se
ungmamma15.blogg.se
jenny.blogg.se

beatricelundqvist.blogg.se       Länk, så klicka där så kommer ni till mig :)



hihop in my soul.

//Bee,  just feel it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0