HELVETE

Fick mig precis en utskällning av mamma.
Jag har gjort ingenting på hela dagen, nej jag vet.
Jag har duschat, rensat jordgubbar o sen har jag knarkat panodil som en galning för jag har en JÄVLA huvudvärk.
DESSUTOM, som hon VET så har jag inte lyckopiller kvar, så jag är mer deppig än vanligt, OCH det är väl fan jobbigt för MIG MED att uffe är så jävla sjuk? Vad faaan!
Fick en jävligt orättvis utskällning om att jag aldrig hjälper till! Vem fan har rensat alla blommor ute, målat huset, skött om stallet, dammsugit, gett hunden den tid den ska ha, m.m de senaste veckorna? VA!?
Jag mår inte heller så jävla fucking bra, det är inte bara hon som mår dåligt av att ha en döende i huset för FAN.

Usch jag vill bara gråta.

take me away from this mess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0