1 Januari 2008

Hej där allesammans. ( som om någon läser min blogg :D)

Idag vaknade jag 15.37. Underbart.
Haha, trodde klockan gick fel och fick dubbelchecka några gånger men den var verkligen 15.37. :D
Har aldrig i mitt liv sovit så länge. Men men, nytt år - nya erfarenheter , som det heter.
Iallafall, igår var det nyårsafton.
Vi skulle egentligen varit hemma hos Jessica på förfest, sen stortorget och sen efterfest.
Men fillan och min urdåliga planering ledde till att hon och jag hade våran egna fina förfest på stan, bl.a baronen :D haha. vi hade skitskoj, faktiskt. Sen träffade vi Daniel, Johan, Jögge, Ella, och coffe och det avr verkligen kul att se dem efter så lång tid.
Jaja.
Jag och fillan avndrade runt på stan en del och hade faktiskt rätt trevligt, även att det kunna avra mycket bättre:P
Åkte hem till coffa o såg Offside med ett gammalt högstadiegäng och Ella <3 underbart.
har saknat dem. =)
Nu sitter jag hemma och skulle kollat på zorro var det tänkt men det blev inte så tyvärr. . blä.
Imorgon hoppas jaag få träffa alma, welz och fleezy på stan <3 älskar de tjejerna. My sisters.

Nu ska jag väl inte hitta på nåt speciellt. sovdags egentligen men ja sov ju som sagt till 15.37 såatt. :P

MSN - bästa lösningen på nästan allt. :D haha.

Jag älskar dig, du vet så väl vem du är och höjdpunkten på detta lovet har varit Du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0